Taken van de Security Officer in het voortraject:
- - Begeleidt de stappen in de roadmap om te komen tot een adequate beveiliging
- - Houdt awareness sessies
- - Voert de Quick Scan uit
- - Adviseert over de te nemen maatregelen
- - Begeleidt het invoeren van de afgesproken maatregelen
- - Rapporteert over de voortgang en bespreekt afwijkingen t.o.v. de afgesproken planning en werkzaamheden
Na invoering van alle afgesproken maatregelen komt de Security-Officer met afgesproken frequentie (Service Level) langs om:
- – Bij te praten over nieuwe ontwikkelingen op Securitygebied
- – Veranderingen bij uw bedrijf door te nemen die van invloed zijn op de informatiebeveiliging
- – Rapportages te beoordelen en advies uit te brengen over benodigde veranderingen
- – Hands-on wijzigingen door te voeren
Maar ook:
- - Tijdens kantooruren bereikbaar voor vragen en dringende issues
- - Staat altijd klaar als er zaken ad-hoc moeten worden geregeld
- - Afhankelijk van Service Level buiten kantooruren bereikbaar voor calamiteiten
Abonnementsvormen:
- - Goud, Zilver en Brons (zie tabel)
- - Dagdelen in overleg in te plannen
- - Minimale abonnementstermijn is 3 maanden
- - Meer dagdelen per week is uiteraard mogelijk
- - Tarieven op aanvraag
- - Calamiteitendienst is 7x24, doorbelasting tegen dan geldende tarieven