Taken van de Security Officer in het voortraject:

  • - Begeleidt de stappen in de roadmap om te komen tot een adequate beveiliging
  • - Houdt awareness sessies
  • - Voert de Quick Scan uit
  • - Adviseert over de te nemen maatregelen
  • - Begeleidt het invoeren van de afgesproken maatregelen
  • - Rapporteert over de voortgang en bespreekt afwijkingen t.o.v. de afgesproken planning en werkzaamheden

Na invoering van alle afgesproken maatregelen komt de Security-Officer met afgesproken frequentie (Service Level) langs om:

  • – Bij te praten over nieuwe ontwikkelingen op Securitygebied
  • – Veranderingen bij uw bedrijf door te nemen die van invloed zijn op de informatiebeveiliging
  • – Rapportages te beoordelen en advies uit te brengen over benodigde veranderingen
  • – Hands-on wijzigingen door te voeren

 

Maar ook:

  • - Tijdens kantooruren bereikbaar voor vragen en dringende issues
  • - Staat altijd klaar als er zaken ad-hoc moeten worden geregeld
  • - Afhankelijk van Service Level buiten kantooruren bereikbaar voor calamiteiten

 

Abonnementsvormen:

  • - Goud, Zilver en Brons (zie tabel)
  • - Dagdelen in overleg in te plannen
  • - Minimale abonnementstermijn is 3 maanden
  • - Meer dagdelen per week is uiteraard mogelijk
  • - Tarieven op aanvraag
  • - Calamiteitendienst is 7x24, doorbelasting tegen dan geldende tarieven